Întrebări – Răspunsuri

Nu aţi găsit răspunsul ? Scrieţi-ne nouă

    • Este posibilă extinderea termenului de creditare?

      Este posibil în baza condiţiilor individuale – precedente sau revizuite, în dependenţă de termenul şi suma creditului.

    • Este posibilă rambursarea anticipată a creditului?

      Bineînțeles, faptul dat reprezentând chiar un avantajul pentru debitor. În acest caz trebuie achitată numai pentru zilele în care a fost utilizat creditul (termen minim – 5 zile), fără careva deduceri suplimentare.

    • O altă persoană poate rambursa creditul pentru Dumneavoastră?

      Poate, cu condiția ca cunoaşte datele din buletinul dumneavoastră de identitate și numărul contractului.

    • Puteţi fi sigur de protecţia datelor cu caracter personal?

      Puteţi fi absolut sigur. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în baza autorizaţiei №0000301-001, eliberată de Centrul Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal. Datele dumneavoastră personale reprezintă o informaţie confidenţială pentru care purtăm răspundere. Ele sunt utilizate numai în procesul examinării solicitărilor de credit, precum şi la acordarea și rambursarea creditului.

    • Ce se va întâmpla în caz dacă nu rambursaţi creditul la timp?

      Trebuie să aveţi în vedere că, în cazul neachitării la timp a mijloacelor băneşti, pe lângă dobândă, pe toată suma datoriei acumulate se va aplica o penalitate de 0,136% pe zi. În caz dacă sunteţi în imposibilitatea de a rambursa datoria integral, puteți achita numai dobânda la credit și să încheiaţi un nou contract în aceleași condiții.

      În cazul în care debitorul a întârziat cu achitarea pentru mai mult de 10 de zile, ne rezervăm dreptul de a colecta datoria în instanța de judecată.

    • Debitorul trebuie sa achite alte taxe înafară de %?

      Nu. Achitaţi doar dobânda. Acest fapt reprezintă trăsătură caracteristică a companiei noastre, nici un fel de costuri ascunse.

    • Puteţi lua un al doilea credit, în cazul în care primul nu este rambursat?

      Nu. Pentru a solicita un alt credit, trebuie să rambursaţi mai întâi creditul anterior.

    • Este necesar să vin la birou pentru a semna contractul?

      Nu este necesar. Am creat cele mai confortabile condiţii – toate operaţiunile sunt efectuate 100% on-line.

    • Cum aflaţi dacă solicitarea dumneavoastră de credit este aprobată?

      Veţi primi o scrisoare pe adresa electronică indicată în anchetă, sau veţi fi contactat telefonic de managerul nostru.
      Examinăm solicitările de credit timp de cîteva ore. Iar în caz dacă aţi depus solicitarea într-o zi de odihnă, sau înafara orelor de lucru, vă vom expedia răspunsul în următoarea zi lucrătoare.

    • Ce documente sunt necesare pentru a obține creditul?

      Pentru a obţine creditul, trebuie să ne expediaţi în format electronic copia buletinului dumneavoastră, fotografiată sau scanantă (față, spate);

      Fișierele trebuie să fie expediate prin e-mail după ce obțineţi un răspuns pozitiv cu privire la solicitarea de credit.

      Acest lucru este necesar pentru a obține primul credit. Creditele ulterioare le puteți primi fără documente.

    • Care sunt condițiile de obținere a unui credit?

      • vârsta – nu mai puţin de 21 ani
      • venit lunar stabil sau existenţa unui bun imobil
      • cont curent sau cont de card (banii pot fi primiţi de asemenea, în numerar).